poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zwiastun

Witam, jestem Michelle.
Nim opublikuję prolog (który jest już gotowy!), chciałabym Wam pokazać trailer mojego opowiadania. Liczę, że się spodoba i będziecie do mnie częściej zaglądać!
Podczas oglądania, zmieńcie w ustawieniach <takie koło zębate> na HD. Będzie się dużo przyjemniej  oglądało :)



I jak? Poszlibyście do kina po zobaczeniu takiego trailera? Ja osobiście jestem w nim zakochana, to takie moje małe dziecko ^^
Jeszcze raz dziękuję Kliii z creative-trailers
To co, do napisania? Mam taką nadzieję :)

5 komentarzy:

  1. Powiem ci(napiszę), że nie lubię trójkącików, ale dla twojej historii zrobię wyjątek. Daj jak najszybciej prolog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię trójkąciki :) przynajmniej jest ciekawiej w opowiadaniu. czekam na prolog który mam nadzieję niedługo dodasz. Co więcej powiem, że masz bardzo ładny szablon :) Pozdrawiam :)
    Sekretna
    http://moj-prywatny-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z kolei nie lubię tych blogowych zwiastunów. Ten jest lepszy od tych, które miałam okazję oglądać (bo niektóre bywają naprawdę tragiczne); jest zwięzły, ładny, w dobrej jakości (może czcionkę można by poprawić na wyraźniejszą), ale i tak jest to wykorzystywanie wizerunku i zrzynanie z czyjejś pracy. Bo panie ze zwiastunowni, z całym szacunkiem, nie kręcą tego same. Ale co kto lubi.

    Co się zaś tyczy historii, z chęcią się w nią zagłębię. Pamiętając Pożar, jestem przekonana, że będzie to napisane dobrze. Tak, tak, oczywiście, że cię pamiętam, kochana :). Zastanawiałam się ostatnio, gdzie też zniknęłaś. Dobrze, że jesteś.

    Wpadnę na prolog i zobaczymy, jak to będzie wyglądać. Zapraszam na odrabianki na Piachu. Wakacje, sporo czasu, zachęcam.

    Jeśli możesz, powiadom mnie o prologu - tylko błagam, nie pod postem, a tutaj. Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów do nas zajrzałaś i zostawiłaś spam...ale nie martw się. Już tutaj byłam.
    Ponieważ to było późno, nie zostawiłam po sobie nic.
    Wybacz.
    Póki co nie jestem stwierdzić, czy mnie interesuje to opowiadanie czy nie. Nie jestem zwolenniczką filmów XD" Ani zwiastunów.
    Bardziej mnie interesuje treść.
    Póki co fabuła może być całkiem ciekawa.
    A tak przy okazji...trochę zawiodło mnie to, że porzuciłaś poprzedniego bloga.
    I znów nie ma tutaj miejsca na obserwację. Zrób coś z tym! DX Nie cierpię robić zakładek...
    I wyłącz tą weryfikację obrazkową...wkurza, jak nie wiem co D:
    Cóż...powodzenia w tworzeniu i wytrwałości.
    Pozdrowionka :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :) chyba jednak będę czytelniczką Twojego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń